Fridayyy

Denna veckan gick så otroligt fort! Redan fredag and I'm ready for ya! Ska dock inte göra annat än ta det lugnt ikväll hemma hos Josse jag inte träffat på någon vecka. Förhoppningsvis kan Freya hänka, komplettera vår trio för vi är oslagbara<33
Hur som helst så har min vecka bestått av plugg, riskettan-och tvåan, 100-dagars-fest på Valand, sängliggande och idag har jag kört två timmar på morgonen, åkt till stan och köpt hårfärg och gick i skolan en kvart innan jag och Linda åkte och filmade lite och nu är vi klara. 
Sitter bara i sängen nu och ska göra klart en uppgift och väntar på klartecken från Freya om vi ska gymma idag or naaah. OVER and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback