Facts bout me

* Jag är jättedålig på att dricka, vilket oftast resulterar till huvudvärk eller ännu värre migrän
* Har en stark craving till flingor med honung på SÅ GOTT
* Den bästa maten som finns är lasagne
* Mitt psykiska "sociala" skiftar väldigt mycket från dag till dag
* Jag älskar att rita, göra filmer, fota, SKAPA
* According to myself; jag är twitter-insta-och-snapberoende
* Jag hatar att träna which is not guuud
* Jag har en stor addiction till musiker - typ Anton och Dahvie och jag veeet inte varför jag blivit sån
* Har en bra relation till Josses familj och brukar bli kallad för "den inneboende" haha!
* "The fault in our stars" är den första filmen sedan Titanic jag störtlipat till
* Det går inte en dag utan att jag dricker kaffe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback