new +

Åheeej bloggen!
Har knappt fått tid alls till bloggen denna veckan, sov hos Josse i tisdags med Vicki och Chrille osv! I onsdags stack jag och Vick till skolan när vi vaknat hos Josse och hade lite muntliga prov..
Igår efter jag slutat mötte jag upp Linnéa för en smoothie i solen och snack, sedan åkte jag hem en snabbis innan jag drog till Kungälv och mötte Vicki så åkte vi till Askim! Träffade några där och senare kom Jesper och Sonny så åkte vi till en stuga och hade det mys och sov där! Vaknade runt 8 (!!!) idag och sedan körde Sonny oss in till stan osv osv! Nu är jag hemma i allafall. Fått färgat och klippt håret, målat naglarna och även fått ett paket på posten. Me likey! Snart ska jag äta och sedan möta Josse för att åka till Kungälv igen haha. POOSSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback