PÅ TISDAG...

ryker rälsen. Ska bli så skönt att bli av med den faktiskt och äntligen kunna le på kort och ha raka tänder. För har testat att le med tandställning och det går ärligt talat inte, de ser inte bra ut på mig helt enkelt. Jag fick min tandställning i September 2011, så har haft den väldigt lång tid hehe. Men asså jag tycker personligen inte att tandställning är så fult egentligen. Vissa passar rätt bra i det faktiskt! Lite pepp till er som ska få tandställning är att först tror man inte alls att man överhuvudtaget kommer passa i det. Men jag och ablev van med den redan efter några dagar. Och man tänker knappt på att man har den. Så tandställningen har aldrig varit ett "problem" för mig direkt haha. Nu säger istället mina kompisar att det kommer kännas så konstigt när jag tar av den för att jag haft tandställning så länge! Men de ska faktiskt bli jävligt nice att ta ut den ändå :))
 
bilden är från samma dag då jag fick min tandställning, resultatet hur det ser ut nu får ni se när min tandställning är borta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback