FREEDAG

Det har varit en väldigt chill vecka för mig i skolan denna veckan eftersom jag började skolan igen efter att jag varit sjuk igår. Men de känns ändå jävligt gött med Fredag och helg. :))

Vi hade inga lektioner idag, utan vi var på en föreläsning i 2 h och fick sluta efter det. Så det var sjukt nice! Efter föreläsning så åkte jag och Alicia in till Haga och tog en fika och kollade runt i lite affärer. Sedan mötte jag upp Kevin i stan och åkte till Majorna för att jag skulle klippa mig och slinga håret där. Så nu är jag typ blond :p Det blev ljusare än vad det var tänkt, men jag är väldigt nöjd ändå faktiskt haha. Efter frisören åkte vi hem till honom och så har jag varit där tills nu. 

Bilder från idag
Finaste vännen

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback