Yesterday

Godmorgon fina ni! Jag är ledsen för bloggtorkan, är lite upptagen just nu å då blir bloggen skjuten åt sidan!

Igår efter skolan stack Pau, Vick, Thess å jag till Le Pain å käkade. Sedan eftersom Thess fyllde år hade vi ordnat en överraskning för henne. Så vi lät henne åka hem så fixa vi lite grejer i stan så stack vi hem till henne å sjöng å hade det jättemys! Åh hon blev så glad!
Sedan på vägen hem gick jag förbi Sara där Linnea också var. Inte träffat Sara på kanske 2 månader så det var skönt att ses igen.

Jaja! 'Nuff said om gårdagen! Nu är jag på bussen mot skolan. Ska möta Josse efter skolan så ska vi sola, sen måste jag hem å plugga massa.. Buhu, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback