countless days later

Hejsaaaan!
I know it's been a while but I've been busy
Har hänt så mycket under resan att jag inte hunnit blogga, och nu minns jag knappt vad vi gjort! Haha, jo klart jag minns, men inte i detalj så väntar med det tills det poppar upp i huvudet eller så..
 
Denna dagen har varit himla bra iallafall! Kom hem igårkväll vid 8 kanske, supertrött eftersom vi var 6 h förskjutet, alltså gött jetlagade. Somnade runt 9-10 och vaknade vid 8 igen. I mitt huvud var det runt 5 på morgonen ungefär.. Men idag har jag iallafall varit pigg å glad att träffa min fina klass!
Mötte Vick vid 11 och drog till ett ställe för att käka, och mötte Pau och Thess!
 
Nu ska min mami göra mina naglar och sedan ska jag ut och möta Jossan. I've missed her!
 
Juste det! Har en massa bilder att föra över till datorn, men pga att jag har ny kamera har jag ingen aning om hur man överför bilder till datorn (??).. Det löser sig nog! Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback