frågor om kärlek!

Är du singel?
Nej, det är jag inte! 

Hur många har du varit kär i?
2

Är du kär just nu?
Om jag är!

Har du kysst någon idag?
Neppp

Är du romantisk?
Inte super romantisk direkt, men romantisk är jag väl

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Förhållande

Har du varit tillsammans med två samtidigt? 
Nejj

Vem sov du senast bredvid?
Kevin :))

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
vet faktiskt inte riktigt, typ 35 tror jag?

Hur ska din tjej/kille vara
Snäll, rolig, omtänksam

När går gränsen vid otrohet?
Antingen när man "håller på" och smsar väldigt gulligt med en annan person eller när man kysser någon annan

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Ja!

Har du lekt med någons känslor? 
Lekt med någons känslor kan jag inte påstå att jag har gjort

Hur många har du varit ihop med?
2

Blir du lätt kär?
Intresserad kan jag bli lätt, men att bli kär har jag svårt för att bli

Vad faller du för?
Humor & charm

Vad tycker du om one night stands? 
Haha dem som vill ha det får väl ha det typ

Vad har du för åsikt om homosexuella personer?
Det är absolut inget fel! Det är kärlek mellan två människor, mellan samma kön eller olika kön det spelar ingen roll

När vill du få barn?
När jag är runt 24 år

Vad har du för sexuell läggning?
Jag är hetrosexuell




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback