SLEEPOVER

Hej på er! Slutade precis, så nu ska jag hem och fixa mig lite sen ska jag träffa Ebba och Linnéa från min klass så ska vi dra till Slottskogen & sedan på insparkningsfest! Den håller på till 2 inatt så kommer vara helt död imorgon på insparkningstuneringen, det är en fotbollstunering mellan alla nya ettor på vår skola! Och varje klass ska ha några från klassen som ska spela, så då ska jag vara med eftersom jag har spelat i Jitex BK innan i 9 år. Fast jag slutade för två år sedan typ, kommer skämma ut mig totalt. Menmen, man ska bjuda på sig själv;)
Efter insparkningsfesten inatt så ska jag sova hos Ebba med henne och Linnéa. De blir nog jättemysigt! /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback