SANNINGAR OM MIG

- Jag hatar ljudet av när folk sväljer hårt, får ett ryck inom mig typ, haha.
- Jag har alltid nagellack
- Jag älskar choklad, vindruver & gröna äpplen
- Jag har sjukt stor beslutsångest
- Jag hade fobi för insekter när jag var liten, vågade typ inte gå ut i trädgården :o
- Jag kan inte sjunga
- Jag är beroende av tuggummi
- Jag och Emma träffades första gången när vi var lite under 2 veckor gamla, hon är typ som min tvilling
- Jag har lockigt hår egentligen, men plattar det varje dag
- Jag beundrar Kenza, så himla vacker!
- Jag har aldrig rökt, har liksom inte känt nåt behov av att testa det heller
- Jag har långdistansförhållande
- Mina bästavänner är Amanda, Emma, Linus & Alice sedan har jag några andra jättenära vänner med men dom fyra litar jag verkligen på till 110%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback