PÅVÄG HEM

Hej på er! Gillar verkligen inte onsdagar eftersom jag börjar 8 och slutar 5.. Men denna dagen har gått jättefort! Våra två sista lektioner blev inställda eftersom vi alla ettor som går i ekonomiprogramet skulle samlas i bamba och designa en fruktkorg, haha. Jagvet det låter inte alls kul.. Men det va de faktiskt! Vi fick hålla oss inom en budget på 600 kr och då skulle vi ha lagt i all frukt vi ville ha och designat den med dekorationer som typ silkespapper, presentsnören, klistermärken och allt sånt. Och eftersom vi är så många så var det kaos när alla skulle springa och hämta frukterna, haha.
Efter skolan åkte jag hem ett tag och vilade lite, och nu sitter jag på spårvagnen hem för har varit och tränat med Alicia och Klara på gymmet. Känner mig egentligen inte på topp idag.. Har ont i huvudet och är pyttelite förskyld. Menmen.. nu ska jag iallafall hem och bara vila. Så skööönt! Ha en bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback