Kvällstjöt

Har gosat ner mig i soffan sedan någon timma. 
Tänkte dra ut förut för att ge Yrsa hennes löshår som jag fick med mig hem igår (haha), men jag orkar verkligen inte. Har ju tidig vecka i skolan denna veckan, vilket betyder att jag måste gå upp runt 6. Jag är inte gjord för tidiga mornar kan jag ju säga haha! 
Jag är gjord för att ligga i soffan, slöa med en godispåse från helgen, fötterna i mamis knä och lyssna på Beyonce, precis som jag gör nu hihi.
 
 
Förut idag bloggade jag ju när jag stod i sushikön. Som tur var träffade jag på Ottilia, Vickan och Elin i kön så jag stannade kvar och käkade med dom. 
Sedan kom jag hem snabbt innan jag skulle iväg till läkaren för att kolla min svanskota. Har haft jätteont i den i säkert 2 månader nu så jag börjar tröttna lite smått!
 
Nu ska jag se på idol. Mysigare blir det inte?! PUSS
 
 

Kommentarer
sanna och wilma

gud vad fin bild!

Svar: åh vad glad jag blir, tack!!!
annyolivia.blogg.se


Blogg: http://tobelieve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback