Jag vet

Jag vet, jag vet att uppdateringen från min sida varit kass de senaste dagarna. Jag ääär medveten om detta!
Just nu är det mycket i skolan, har nästan fullt upp hela tiden med något och där kläms bloggen tyvärr.
Men snart har pluggstormen nog lugnat ner sig, och då blir det 100% fokus igen vänner!
 
Har dragit på mig Rebeccas mysiga mjukisbyxor och en stor tshirt och sitter och degar i min säng just nu. 
Hade tänkt röja undan lite plugg nu, eller åtminstone försöka, och sedan sova! 
Börjar halv 1 imorn så ska även plugga innan jag börjar tänkte jag. Pang pang pang liksom!
 
Imorse tvingade jag upp mig själv runt 8 för att sedan springa till bussen. Mötte Ottilia vid gymmet, så gymmade vi en timme och åt sedan lunch på Paprika i vanlig ordning (eller sushibaren, vilket som!) Började kvart i 1 och slutade 5 vilket är så segt. Gillar mer de tidiga veckorna vi har! Brukar börjar kvart över 8 och sluta kvart över 12 då nämligeeen. 
 
Hoppas ni haft en bra lillördag, för det har jag haft! Hörs imorn, pussar!
I brist på en passande bild på inlägget iiih
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback