Idag är min inspiration på botten

Rubriken talar!
Jag har gjort klart nästan allt på min så kallade "lista" sedan förra inlägget. 
Ska äta, sedan ska jag ut och rensa tankarna lite tror jag. Pallar inte vara hemma längre haha.
Igår var jag i skolan till 4, åkte hem snabbt för att byta om, och sedan åkte jag till Nicole där Linnéa också var för att äta middag osv. Var jättemysigt!
Sedan stack vi in till stan lite snabbt innan jag och Linnéa tog bussen hem. 
Lite senare ringde Freya så jag drog hem till Adam där lite folk var. Mysigt krök med sköna människor. 
Efter det mötte jag upp Linda och satt och snackade hur länge som helst mellan himmel och jord. Underbara henne!
Var en lyckad kväll igår iallafall, vad som händer ikväll är oklart men tror det blir en chill kväll.
Lånade bilderna av Linnéa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback