REGNET DET BARA ÖSER NER

Hejsan! 
Denna dagen har vart riktigt bra tycker jag! Jag har varit på väldigt bra humör hela dagen, även fast vädret har varit skit dåligt och plus att vi hade en riktigt lång dag i skolan med bip-test sista lektionen. Vår NA lektion ställdes iallafall in idag. Så då åkte jag med Alicia till nordstan och åt buffé, så himla gott! Och så köpte vi Celsius dricka som jag aldrig testat innan.. Men kommer inte köpa om den haha. För först blev jag spidad och sen skakig i typ 2 timmar och så kände jag mig allmänt stressad. Hatar sånt tycker det är jättejobbigt. Men det är för att mitt blodsocker sjunker så lätt! Så det blir absolut inte så för alla hehe. 
Nu ska jag äta lite kvällsmat och kolla på tv. Hoppas ni med haft en bra dag. Puss

Slänger in en bilda med pappa, mig & Emma ifrån USA. Vill tillbaka dit nu eller bara åka utomlands ett litet tag. Bort från regniga Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback