Sunday // evening

Om jag är taggad för skola imon? Efter en hel veckas lov.. Nej verkligen inte. Men såklart ska det bli skönt att träffa min klass igen och kanske komma tillbaka till rutinerna. fast jag hade inte klagat på en veckas ledigt till!
 
Skulle egentligen läst 40 s om politik tills imon, hamnade väl nånstans runt 20 lästa sidor totalt. Så kan det gå om ointresset är framme typ. 
Ska dock skita i att jag inte är intresserad av ämnet och bara köra fullt ut ändå här efter. Speciellt matten! 
 
Nu har jag precis duschat iallafall. 
Johanna sov här i natt vilket var väldigt mysigt! Vi köpte B&J med mycket snack och skratt som vanligt, skönt! Som ni ser har vi även tagit tag i headern nu. Ska ändra lite småsaker till designen också men det fick vänta. 
Sedan dess har jag varit hemma hos Jonas med några andra. Ett bra lov fick sluta så.
Nu väntar min mattebok på mig. Ha en superduper bra dag imorn hörni! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback