Xmas

De senaste dagarna har jag varken hunnit eller haft riktig lust till att blogga, så kan det vara ibland!
Har varit så uppe i varv det sista i skolan så behövde bara ha kul med vänner nu innan vi åker kände jag.
 
Annars då? Denna juen var okej. Mormor ligger på sjukhus så det blir ju inte samma sak utan henne, men annars var det bra. Fick en massa fina saker som jag velat ha, bland annat en systemkamera så jag är nöjd! Den ska användas flitigt, speciellt nu i Vietnam men även till bloggen!
Hoppas ni haft en jättebra jul iallafall, nu ska jag titta på senaste Paradise Hotel-avsnittet och sedan sova. Imorgon åker vi till Vietnam, en lång resa på ungefär 1 dygn med mellanlandning i Turkiet. Det blir bra när vi kommer fram! Ska ha de två bästa veckorna med min bästis i värmen! 
 
Och just det! Förhoppningsvis har vi wifi på hotellen, vi kommer resa runt en del första veckan så kan inte garantera något dock. Har gjort en del tidsinställda men det är inte tillräckligt alls, så får hoppas på wifi på de flesta ställena.
Om inte, så hörs vi nästa år (haha), kommer hem 8 januari igen. Puss puss puss!
En bild från i somras i USA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback