Just breathe don't drown your heart

 
Hola lilla bloggis som står å dammar:)) Vilken chill helg detta blev. Blev ett snabbt besök i fredags i skolan med redovisning efter en natt där jag och Vick skrev klart vårt gymnasiearbete!!! Vi började nästan från scratch i måndags då fick vi lite hjälp hemma hos Carl Magnus. Att vi slutade på runt 35 sidor tre dagar senare kändes bra jobbat. Fredagskvällen spenderades till en början hemma hos Kaja som fyllde 25, följt av en stund på Vasa innan jag åkte hem till Erik och fram mot morgontimmarna somnade jag hemma hos Jesper. Detta resulterade i en myskväll hemma med mello igår. Heja Frans, även om jag höll på Wiktoria. 
Nu är det lite övningskörning på schemat, och mot kvällen gymmar jag och Freya förhoppningsvis. Pos
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback