Whazzap

Some phodos of thursday - saturday
 
Trots att det nyss blev helg är den redan borta. Fattar inte hur fort det går egentligen? Jag har i allafall spenderat den väl!
I fredags mötte jag upp Vick innan skolan för att sola och äta, sedan efter skolan åkte jag och Joss till stan och mötte upp Inka, Indee, Olivia och Flisa så tog vi pendeln till Kungsbacka. Åkte hem till Mikael och träffade på massa sköna människor!! Riktigt lyckad kväll förutom en liten incident haha!
Josse sov hos moi och i lördags spenderade jag hela förmiddagen till att städa huset. Åkte sedan hem till Joss och Chrille och hade myskväll á la skräckfilm och B&J. Daym va mys det var + riktigt ruskväder!!! Sov sedan där, åkte sedan till mormor idag och firade henne som fyllde 79 idag, grattis världens goaste mormor!♥
 
Nu ska jag packa lite tänkte jag. Spanien på fredag juuu, puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback