GÅRDAGEN

Igår var det ju alla hjärtans dag och den spenderade jag såklart med min kille! Först åt vi med hans familj på restaurang, sedan åkte vi in och lyssnade på De vet du som spelade i Nordstan och gick runt lite där. Och vid 8 tiden fikade vi på Condeco och sedan åkte vi hem till Kevin och så har jag sovit där i natt. Vi drack energidryck och åt massa godis så vi orkade hålla oss uppe till klockan 7 i morse, haha. Jättemysigt verkligen!
 
Och idag vid 2 tiden åkte jag och Kevin till Frölundatorg och träffade Emma och Josefine för att Anton Ewald uppträdde där, och som ni förmodligen vet så är ju Emma världens fan av honom! Sedan åkte jag och Kevin hem till mig och så har han varit här tills nu.
Men nu måste jag faktiskt ta tag i lite plugg eftersom skolan börjar på måndag igen.. och jag har naturprov på tisdag och så ska jag ha läst en bok i engelskan, bajs.
Puss
Bilder från igår/idag

Tack så jättemycket för de fina presenterna älskling <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback