sitting back

Sitter å dricker kaffe och lyssnar på gamla låtar med massa minnen. Sundays♥
Har suttit i solen ett tag och ätit frukost och pratat lite med min älskade mamma nu. Har dock en del i skolan som jag blundat för i några dagar som jag måste ta tag i. Saker att ta igen i och saker för att höja betygen + vanligt plugg! Inge kul alls i detta fina vädret.. Jaja, påskägget ligger bredvid mig så det går väl ingen nöd på mig hehe..
 
Gårdagen var hur mysig som helst! Mötte upp Jocke så åkte vi till havet med massa andra och grillade osv, senare åkte vi till Nikolai och efter det vidare en stund till Anton. Kom hem runt 4 och var heelt slut, men nu är jag fit for fight igen, ha en bra söndag!! Pusssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback