En liten lista


Vad har du på dig?


Svarta Dr.denim, Juicy couture-tröja/kofta typ

Hur mår du?

Jag mår bra!

Vad önskar du just nu?
Att allt plugg försvann, och att det blev sommar haha

Vad ska du göra imorgon?

Börjar 10 över 2, ska äta buffé med Ottilia innan. Sedan ska hon sova hos mig. Mysig dag jajemän!

 

Vad skrattade du senast åt?
Åt Oskars torra humor tror jag

Vad grät du senast åt?
Åt min dumma låtsaspappa

Senaste köp?

Biljetten till insparksfesten, woppa!

Vem sov du senast med?
Jadu haha.. Vem var det? Sara eller Yrsa tror jag

Senast sedda film?
"The conjuring" tror jag den hette

Vem var den senaste som ringde dig?
Oskar

Senast 3 inkomna sms?
- Det går nog, men messa näru kan isåfall :):)

- Jag saknar dig med <3

- Aha då var det inget <3

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"- 
På g hem skitsur, du? <3"

Vem skrev senast till dig på facebookchatten?
Robin 

Vart vill du åka just nu?
till typ Thailand.. Eller Sthlm!!

 Söt bild från USA i somras

Nästa planerade resa?
Kaaanske London, annars Vietnam!

Dagens bästa.
Åh jag vet inte.. Det är alla småsaker som gjort denna dagen bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback