Anton Ewald

RISPFW on Make A Gif, Animated Gifs
Kjaaam förra gången jag och Johanna träffade han i sthlm
Ännu en rubrik med "Anton".
Dåligt fan som jag är hade jag inte koll på att han skulle komma till Gbg igår.. Som tur är fick jag reda på det i skolan iallafall, så jag, Alina, Hanna och Linn drog till musikhjälpen för att se honom!
 
Hann missa en låt innan vi kom ifrån Jensens där vi åt tyvärr. Ogillar verkligen deras otrevliga och riktigt långsamma servitriser!!
Hoppades iallafall på att han skulle komma ut och hälsa på oss efter men icke. Skittråkigt tyckte jag då, men fick reda på idag att han vart sjuk igår vilket är helt förståeligt att han inte kom ut. Är iallfall glad att jag fick se honom! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback