these days

Goodday!
I torsdags hämtade Jesper och Sonny upp mig och Josse så åkte vi till Nordön och var i Jespers båt ett tag innan vi åkte till stan och mötte lite fler. Mys kväll!
I fredags på kvällen åkte jag till Kungälv och mötte Jesper och Andreas så drog vi till ett krök innan jag och Jesper stack hem och sov. Kom hem igår runt 4 och fixade till mig och direkt till Josse och hade en lugn kväll. Stensomnade i soffan som jag aldrig brukar göra..
 
Jaja! Nyss hemkommen från Josse där jag som sagt sov inatt. Känner mig helt slut efter dessa dagarna så det ska bli skönt att sova i sin egen säng inatt. Nu ska jag ta igen en del plugg som ska vara klart idag, och senare ikväll möta Freya och Jossi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback