seduction is my game and hell is my place

Ååå vad härligt väder! Iskall blåst och regn <333 Nää men hej fina! Hoppas allt är bra med er och trots att jag/J knappt bloggar är det kul att vissa hänger kvar. 
 
Har haft en bra helg iallafall! Solat, krökat hos Vick, varit en snabbis i Lerum, och igår var jag ute på en lång kvällsprommis och snacka med Johanna, skönt!
Kom nyss hem iallafall. Slutade halv 12 så Vick, jag å Elin gick och käkade lunchbuffé och sedan mötte jag Linnea i stan för en fika och massa prat, älskar dig! Mötte Freya och Kajsa en snabbis också. Nu ska jag ta tag i något jag som vanligt skjutit upp; religion och matteplugg.. Men med kaffe på det så ska det nog gå braa! Ikväll ska jag träffa Sara också, riktigt längesen! fan va gay inlägg menmen haha puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback