-

God jesus vad sliten jag är idag.. och vart fan tog helgen vägen??
I fredags efter skolan åkte jag och Joss hem och gjorde lite ärenden innan vi åkte till Vick och krökade! Hon fyllde ju 18 i veckan så alla som var där drog till Trädgårn medan jag Veronica och Josse fick stanna haha.. Livet som 17åring:)))) 6 månader kvar.. Aja sedan sov vi hos henne så de va mys! 
 
Igåååår kom Joss till mig på kvällen iallafall så drog vi till Landvetter hem till Jessica och sedan till Johan! Vi båda somnade på bussen hem vilket resulterade i att vi åkte till sluthållplatsen och fick åka med tillbaka igen haha.. 
Vaknade idag och var ganska döda men vi tog bussen till Frölunda och sedan var tanken att jag skulle möta Johanna men vi sköt upp deeeet
Nu: duscha, äta och plugga och sova
älsklingen:)))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback