GODNATT

Vid 1 tiden träffade jag Kevin inne i stan. Och eftersom att vädret var så fint idag så åkte vi till slottskogen och gick runt där och köpte glass, jättemysigt! Sedan fortsatte vi gå, så det slutade med att vi gick runt i hela Göteborg i flera timmar. Så är helt slut i min kropp just nu..
Jag var med Kevin ända tills jag skulle träffa Amanda och Alice i stan. Ååh det var sålänge sedan som hela vår trio var tillsammans! Vi satte oss på Condeco och fikade i några timmar, så jag kom la hem runt 10 typ och efter det har jag pluggat lite. Det var min dag, men nu ska jag sova. Godnatt på er!

Här ser ni ungefär hur mitt hår ser ut nu när jag har färgat det
Älskar dig så mycket världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback