Get 2 know me


Snodde denna från Ottilias blogg since nothing better to do

DIG:

1. Hur lång är du ?

161-2 cm nånstaans

2. Vad vill du bli när du bli stor?

Jag har fått den frågan tusen ggr, och än en gång ingen aaaaning hah

3. Vad pluggar du ?

Sam på Hermods!

4. Har du långt hår ?

Mjo, inte kort iallafall

5. Vilken hårfärg har du ?

Brunetttee

6. Sminkar du dig ?

Yes I doodleido

7. Har du gjort något speciellt idag?

Näää, satt i solen och njöt, lite speciellt!

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

Rosa söta från VS och svart

9. Har du kysst någon idag ?

Nope, ba kompisaaj

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

Vadå va med nån kompis, aa idag haha

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

Jossi

3. Har du kysst nån kompis ?

Ja haha

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?

Nä vi är nog inte kompisar!

5. Vem har du varit kompis med längst ?

Johanna!

6. Vem känner dig bäst?

Johanna och Josse

VÅGAR DU:

1.  Säga vad du tycker och tänker?

Beror på situationen helt

2. Klä dig annorlunda ?

Tycker inte jag har annorlunda klädstil, men vågar gör jag väl

3. Vara dig själv ?

Ja

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

Ja

5. Pierca dig ?

Haha kollat på så många piercingsvideos så njaa

6. Vara omogen ?

Asså det är väl en personlighet mer lolzz

7. Äta småkryp ?

Hade gärna inte gjort det så atteee nej

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

Idag, standard

2. När var du på semester senast ?

I vintras runt nyår i Vietnam 

3. Vilken färg är det på din tandborste ?

Haha ingen aning!

4. Är ditt hår tråkigt ?

Lite kanske

5. Vem såg dig naken senast ?

Jag sjääälv lol

6. Hur ofta duschar du?

Ofta 

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

När jag blir trött :)))

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback