q's

 
Har du ett par rosa string?

Yeees

Vem var den senaste du pussade?

Tror det var Freya

 

Vem sov du bredvid senast?

Jossigossi

Vad gjorde du inatt?

Var ute på långpromenad och rensade tankarna, innan det myste jag med Joss

 Kjol/klänning eller jeans?

Jeans eller nån fin klänning tror jag.. Eller den var svår!

 Nuvarande hårfärg? 

Brun 

 

 

Frisyr?

Just nu toffs 

 Skostorlek?
36

Har du någonsin vart kär?

Jag vet inte.. Antagligen inte då

 Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Av vem?

Ja nyligen och jag säger inte namn haha

One night stand eller förhållande?

Båda e lika uppfuckat

 Telefonkontakt eller face to face?
Face 2 face

 Har du någonsin gått på bio ensam? 
Vad är poängen med det?

 Saknar du någon just nu? vem?
Saknar många, bla hela Jersey-gänget♥

 

 Är du glad? 
Alltså generellt ja, men alla har sina dåliga dagar

 Gillar du godis?

För det mesta

Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
Haha aa

Har du hund?

Nej

 Tror du på spöken? 

När jag känner för det, jag skulle vilja

 Skulle du vilja åka utomlands nu?

Ja typ. Få en paus 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback