VISSTE NI ATT..?

Jag är väldigt känslig av mig, gråter väldigt lätt till sorliga filmer och sånt
Jag älskar rock! Lyssnar mycket på Metallica & Nickelback 
När andra ska ta kort på mig känner jag mig lätt väldigt löjlig, så jag posar hur oseriöst som helst för att det känns så stelt
Jag hatar människor som tjatar..
Jag älskar när folk pillar mig i håret, det är typ det bästa jag vet!
Något jag gör väldigt mycket är att prata i telefon. Tycker det är jätte mysigt.
Jag älskar att åka buss om jag har hörlurar, bara lyssna på bra musik och tänka massor hehe
Det finns alltid något jag vill ändra med mitt utseende. Det kan vara från små, små saker till riktigt stora förändringar
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback