Q 20.

Snodde denna från min babe Viktorias blogg.
 
Har du ett par rosa string?

Yeees

Vem var den senaste du pussade?

Vick eller Thess

 
 
 
 
 

Vem sov du bredvid senast?

Bredvid Jossibaby

Vad gjorde du inatt?

Haha, det jag brukar göra! Sooov

 Kjol/klänning eller jeans?

Jeans!

 Nuvarande hårfärg? 

Bruneeetttte, ska snart färga det igen 

Frisyr?

Hästsvans bara

 Skostorlek?
36

 

 Har du någonsin vart kär?
Nej inte riktigt faktiskt

 Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Av vem?

Alltså, jag gick i typ 6an, men jag tog det väääldigt hårt då haha

 One night stand eller förhållande?

Förhållande

 Telefonkontakt eller face to face?
Face to face

 Har du någonsin gått på bio ensam? 
Hahah va, vem går på bio ensam

 Saknar du någon just nu? vem?
Jaaa, det gör jag väl alltid

 Är du glad? 
Jaa det tycker jag!

 Gillar du godis?

Jaaa, om choklad ingår där

 Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
Aa eller haft dom efter oss tre gånger, badass hahaha

 Har du hund?

Nää två katter istället

 

 Tror du på spöken? 

Nää, eller typ andar kanske, eller det kanske är samma sak hahah.

 Skulle du vilja åka utomlands nu?

Nää, har saker planerat, men efter det jaaa!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback