Let's get carried away

Heej på er bois and gurls!
Var så längesen jag bloggade känns det som faktiskt. Har ju egentligen massa idéer angående bloggningen, men antingen hinner jag inte, eller så glömmer (!!) jag faktiskt av det. Det gör det inte bättre att Johanna inte bloggar. Vart ska jag få pepp ifrån då liksom.. Jaaja!
 
Igårkväll hade jag och Joss en riktig mysfredag. Vi drack massor av te, gick en promenad, köpte choklad och stötte på en och annan på vägen. Sedan la vi oss och kollade skräckfilm och mööös. 
 
Imorse vaknade vi runt 8 (hahaha pensionärer typ), och låg kvar i sängen tills 10 kanske. Sedan käkade vi frukost och sedan duschade vi och drog oss mot stan. Fortfarande massor av rea och trots det hittar jag knappt något? Hittade iallafall en fin kofta. Den får ni se i dagarna. Ha en mysig lördag! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback