FIVE THINGS

                                       5 saker som finns på min do-before-you-die-list:

ha en frisk familj i ett stort fint hus, plugga utomlands, lära mig dyka, ha ett jobb som jag verkligen trivs att gå till, resa mycket

5 saker jag ser fram emot:

Min födelsedag, helgen, åka utomlands, sommaren 2014, att få ta ut min tandställning

  5 ord som beskriver mig:

glad, positiv, lång, romantisk, snäll?

5 saker jag hatar:

Spindlar, råttor, folk som ljuger, paprika, bekräftelse sökande människor

5 saker jag älskar:

Godis , pussas, mina nära & kära, potatisgratäng, paradise hotel

     5 saker jag saknar just nu:

Värmen, USA, julafton, fotbollen, mitt ljusbruna hår

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback