Yesterday's

 Gårdagen var så bra och mysig!
Jag, Pau och Vick stack och käkade pizza innan sista lektionen vilket var mums! 
Slutade vid 4 och mötte upp Josse som väntat på mig, så drog vi och solade. Efter skyndade vi oss snabbt hem till mig, jag lämnade av dator osv och in till stan igen för att möta upp Oskar från Stockholm på centralen för en fika! Har inte träffat honom på ett halvår så det var så mysigt, saknat han väldans!
Efter det åkte vi hem, denna gången till Josse. Köpte med mig hårfärg på vägen också. 
Vi käkade middag, snackade massor, kollade film och mös som bara vi kan! Sedan vid 2 kom Robin, Fiddy och några andra och träffade oss en stund. Inte träffat Robin sedan november kanske vilket är sjukt!
Jajaaa, sedan sov vi och på morgonen (idag) tappade vi upp ett varmt bad och käkade frukost i badet och hade spa. hur mysigt? Färgade även mitt hår vilket blev som det brukar!
 
Nuuu är jag hemma hos min kära far som jag inte träffat sedan julafton. Känns som jag har fullt upp denna helgen alltså. Imorgon blir det in till stan och kanske shoppa något, sedan ska jag hinna med att träffa Josse och sedan även Jocke också. Nu ska jag försöka plugga lite vilket inte kommer gå bra alls.. Puss på er som ens orkade läsa detta, hehe! ♥
s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback