Thu

Oj vad bloggen står stilla! Inte okej alls, blir massor med bloggning under lovet!
 
Nyss hemkommen från Nicole. Jag och Linnea möttes upp och åkte dit, sedan kom Jass också. Har inte träffats sedan middagen hos mig i typ november (!!) så det var mys!
 
Tänkte bara ta det lugnt nu, smälta gårdagens PH-final alltså haha. Fortfarande inte kommit över det! Tänkte även plugga lite så jag slipper göra det imorn. Wish me luck!
 
Börjar runt 1 imorgon tror jag, så ska möta Pau och Vick och käka brunch. Hur gott? Och imorgon är det äntligen fredag också!! Hihi, jag och Josse ska planera en sak som vi kanske kanske ska göra på lördag. Vill verkligen! Berättar mer imorgon, puss!
Bild på mig och Nicole från i höstas då jag inte tog några bra bilder idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback