NEEW

Hej! Vaknade sjukt tidigt i morse, runt 7. För skulle till Hemköp och snacka med chefen där om sommarjobb. Sedan åkte jag och mamma in till stan och shoppade lite grejer och fikade, som vi inte gjort på hur länge som helst men det var iallafall jättemysigt! Och vid halv sex så hade jag badminton träning, men eftersom att det är lov så är typ alla iväg och åker skidor och sånt.. Så det var bara jag och Amanda på träningen med två stycken tränare. Så vi fick väldigt intensiv och jobbig träning, men det gick bra ändå haha.
Här är bilder på det jag köpte idag, puss
3 par trosor i från Lindex, 79 kronor styck
 
från Veromoda 239:-

T-shirt från Veromoda 229:-
Foundation borste från Åhléns 99:-
Ögonbrynspenna från H&M 29:-
Mascara från Åhléns 119:-
Foundation från H&M 79:-
Skor från Jerns för 899:-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback