fre. 14

Bloggar en snabbis nu. 
Vaknade ganska nyss, hoppade in i duschen och smörjde in mig i Juicy - bästa doften ever made! Nu sitter jag och äter lite frukost och målar naglarna samtidigt som jag bloggar. Effektiv? Hehe, ska iväg och vara hos Josse vid halv 3 och innan dess ska jag ha pluggat och fixat mig, får se hur det går.. 
 
Igårkväll mötte jag upp Josse så åkte vi till stan och fikade och myste. Gick hem till henne och kollade skräckfilm också, men att sedan gå hem genom skogen mitt i natten alltså.. Läskiiigt
 
Sover hos Josse inatt iallafall. Vi ska ha skräckfilmsmarathon har jag bestämt! 
Jaja! Får se hur mycket bloggning det blir nu. Imorgon ska vi in till stan och även träffa Johanna och Kevin och så kommer Anton! Längtat sönder alltså, haha! Puss
Två fikabilder fr igååår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback