Facts 'b me

- Jag trummar alltid med fingrarna när jag lyssnar på musik i takt, om jag inte gör något med fingrarna
- Jag är en äkta semle-wienerbröd och bakelse-lover, illa
- Jag är nog en ganska nervig person i vissa situationer, särskilt om jag träffar en kändis haha! Adrenaliten på max så att jag skakar..
- Jag skjuter alltid upp mitt plugg till sista stund, det gååår inte att plugga utan press för mig tyvärr
- Jag tycker gröna ögon är så himla fint! Så avis på folk som har det
- Jag tror på att illuminati finns haha..
- Det finns inget som gör mig på så dåligt humör som ändrade planer och kyla
- Jag kommer förmodligen aldrig nå upp till den press jag sätter på mig själv
- Jag älskar Adam Lambert och har gjort sedan 2010
- Jag sätter mig alltid på vänster sida om jag får bestämma i bussen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback