Exactly two years ago

Jag och J har alltså haft den STÖRSTA crushen ever på dessa tvillingarna kallade Jedward 2011-2012, det var brutalt alltså. Vi är bland de kändiskåtaste tjejerna jag hört talas om.. Både jag och Johanna älskar Adam Lambert också, och snäll som jag är, släpat med henne nästan varje gång jag velat se Anton Ewald. Ska nog lyckas nästa gång också, förmodligen kommer han till Göteborg denna månad, iih!♥
 
 
Dessa bilderna är från Landvetter när de kom för att ha sin andra konsert i Sverige, och alltså andra gången vi träffade de. Jäättenervig var jag, skakade som vanligt haha.. Vet att Johanna inte vill att jag lägger ut bilderna på henne, men hon får helt enkelt bjuda på sig själv! Detta var nu 2 år sen, tiden går så fort så jag nästan blir rädd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback