all your perfect imperfections

Har haft sånt flyt med det mesta det senaste. I skolan, Linköping osv. Så det var ju klart att jag skulle tappa min mobil igår så att den gick sönder helt. Skärmen funkar inte alls längre utan det är bara lite blå svaga ränder. Kuuul! Måste köpa en ny själv också då min mamma inte tycker jag kan hantera "glasmobiler", hon tycker jag ska skaffa en plastig nokia haha. 
Ska förmodligen jobba i sommar så då får pengarna gå till en ny iphone helt enkelt. KUL.
 
Har precis vaknat förövrigt. Ska göra lite kaffe och ta det lugnt nu innan jag ska in till stan med Josse. Ska göra ett ärende och sedan hem till henne och bara mysa. Göra pannkakor och lyssna musik. Låter bra hehe.
oldie

Kommentarer
Maria

Finaste du! Vi måste ta och ses snart igen, allihopa <3

Svar: Åhh ja klart vi ska! Saknat er massooorrr <3
annyolivia.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback