25/2-2014

Idag fyller min älskade vän Alicia 17 år, grattis igen hjärtat!!

Idag under lunchrasten var jag och några utav tjejerna i min klass på Espresso House och fikade! Slutade rätt tidigt idag så det var chill :)) Efter skolan drog jag, Anna, Olga och Emelie och fixade lite saker och efter det så åkte vi hem till Alicia. För Alicias bästavän hade ordnat en överraskningsfest för henne! Så vi var ungefär 20 pers som stod i hennes vardagsrum och grattade henne när hon kom hem. Hon blev såå chockad, me de var jättekul! 
Nu sitter jag iallafall och skriver det sista på mitt tal som ska vara klart tills i morgon och sedan ska jag plugga företagsekonomi med.. Woopwoop
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback