dis week

 
Dude redan fredag imorn!!
Veckan började med jobbsökande och dagen därpå ringde de för intervju. Så nu har jag jobb på BK vilket känns helt jävla underbart!!! Inte nog med det så ansökte både Linnéa och Johanna och de fick också jobbet på samma ställe! Hur dröm?!!
 
I tisdags sov Vick här och vi hade det allmänt mysigt med julmust och årets första lussebullar. NOM. Veckan bestod även av ultramys hemma hos Joss igår med komedi och vina. Även upp tidigt imorse till odontologen. Ska på återbesök i typ februari eller mars, och sedan blir det tandställning. Kul när typ alla jag känner precis tagit ut sina(!!), jaja! Det kommer vara så värt det. 
 
Hade tänkt försöka göra några inlämningar finito nu. Imorgon ska jag upp tidigt för information om jobbet och sedan skuuuula. PUSSSS
 

Kommentarer
natalia

Vad roligt att du är med i tävlingen!
Jag kommer inte lotta ut vinnaren idag då jag inte har tid.
Vinnaren kommer komma ut under helgen.
Jag kommer meddela dig när vinnaren är uppe :D

Lycka till!


Blogg: http://nattis98.bloggplatsen.se/
natalia

Vinnaren är...
Uppe på bloggen! :D

Tack för att du har varit med i tävlingen o glöm inte att det kommer upp ny lucka varje dag :D
Önskar dig en fin kväll!

Kram <3


Blogg: http://nattis98.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback