1/3000 weekends

Min helg har bestått av enbart mys och jobb. Så kommer också nästa helg se ut. Men det har varit okej ändå.
I fredags mötte jag Freya och bara satt å tjöta, och i lördags träffade jag Josse och Emelie en snabbis samt jobbade.
I söndags var det bara deg och sedan åkte jag hem till Josse och mös med skräckfilm. 
 
Var sjuk igår så det var ju en ganska seg måndag. Menmen! Inte alls intressant. Nu ska jag börja plugga matte, dock har vi matteprovet imorn vilket kommer resultera big F(ail). Nej usch nu får jag sluta och börja med plugget. Vi hörs puss
 
 

Kommentarer
natalia

Vinnaren är uppe på bloggen från lucka 14, 15, 16! :D Kika in o se om du vann.

Ursäkta om du får detta mejl/kommentar flera gånger. Då betyder det att du vart med i fler än bara en lucka.

Missa inte luckan som kommer upp imorgon.


Blogg: http://nattis98.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback