Fri/sat/sun

Good morniing!
Insåg precis att klockan redan är 4 dock.. Har haft en fin helg som jag tyvärr inte hunnit skriva om,
men i fredags åt vi tacos hos Freya och mös, sedan kom Pontus, Tobbe å David osv osv!
Josse sov hos mig fredag/lördag, vi vaknade på lördagen, käka frukost osv och åkte till Frölunda där vi träffa Vick och Veronica en stund och kollade på modevisningen, hann dock bara se typ 10 min innan det var slut haha.. Senare på kvällen åt vi räkos och hade det mys hos Josse, sedan kom Freya å Sofia med.
 
Inatt sov jag hos Josse, tog vara på sista natten eftersom jag åker vid 4 imornbitti! Hade tänkt dygna om jag fixar det haha..
Jaja! Nu har Frej precis varit här så nu ska jag packa och lyssna på BOTDF. Sedan åker jag tillbaka till Josse där Freya är med tror jag. Ska försöka träffa Pontus också. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback