PLUS OCH MINUS JUST NU

+ Jag är riktigt nöjd med min klass och jag känner att linjen jag valt passar mig!
 
- Jag saknar redan sommaren otroligt.. Detta har verkligen vart den bästa sommaren i mitt liv!
 
+ Halsdukar och mössor. Snart kan man börja använda det igen. Så himla mysigt!
 
- Vissa perioder är verkligen skit jobbiga när man har långdistansförhållande.. Saknar Linus jättemycket verkligen, men det är värt den jobbiga väntan. Finns inget som gör mig så glad som när jag träffar honom!
 
+ Att jag faktsikt fortfarande är frisk och inte har råkat ut för någon förskyldning eller feber ännu. För när jag väl är förskyld kan jag vara det i flera veckor..
 
- Håltimmar.. Ibland har vi jättelånga och de är lite segt när dom är typ 3 timmar! En timma och så är okej, men 3 är lite långt tycker jag.. 
 
+ Om 3 månader är detta året slut, helt sjukt vad detta året har gått snabbt! Så snart blir det jul och nyår. Och under nyår så åker jag och Emma resa till Vietnam i 12 dagar, kommer bli såå nice! Har aldrig firat nyår i ett annat land förut, så de ska bli spännande.
 
- Att nästan hela min månadspeng har gått åt till att fika eller äta på stan, haha. Det är jättemysigt osså men jag har lagt ner 800 spänn på bara fika redan och månaden är inte ens slut.. Så de blir det skärpning med till nästa månad. 
 
+ Det är inte långt kvar till reunion i Stockholm. Då får jag och Emma träffa alla från språkresan igen! Kommer bli sååå kul!
 
Bjuder på lite bilder från min sommar





 
 
Trackback