Pluggsöndag

Igår var det en chilldag hemma för min del. Försökte plugga lite, lyssnade på musik, tog hand om mig själv osv. Gick ut en snabbis och sedan kom pappa och hämtade mig. Så nu är jag i Lerum! 
Idag är det en riktig slappis söndag. Ska plugga inför mitt matteprov i veckan, spanska osv. Måste få det gjort!
Hoppas ni får en mysig söndag, puss
Denna musiken ska gå på repeat hela dagen också. Haha, vet ni hur mycket jobb jag la ner på denna bilden för att göra en fin redigering haha!!! Gick ju inte heller
/e

Kommentarer
Isabel

Sv: tack detsamma, allt bra ? :)

Svar: åh allt e super, hoppas allt e bra med dig med!! x
annyolivia.blogg.se


Blogg: http://isabelolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback