Kvällssvar

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Hmm den var svår, vad är lycklig?
3. Är du uttråkad? Naj inte direkt, än!
4. Är du ledsen? Nej, bara lite ångest
5. Är du italienare? Ja, varje dag i veckan! Nop
6. Är du gravid? Nop
7. Är du morgonpigg? Jag?? Neeej haha!
8. Är du ofta pratglad? Nej, hade önskat jag var!
9. Är du enda barnet? Jaaaa
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Aldrig vart, kommer aldrig bli hoho
 
 
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Njaaa, nej
2. Har du någonsin blivit sårad? I've been, yes
3. Har du någinsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja
5. Vilken tid har varit värst i ditt liv? Denna tiden för ett år sen.. 
6. Har du haft en hemlig beundrare? Och huuur ska jag veta
7. Är du kär? Nja
8. Vill du gifta dig i framtiden? Kanske, får se hihi
 
 
1. Gråtit av lycka? Jaaaa
2. Brutit ett ben? Nej hehe
3. Gjort nåt du ångrar? Ohja
4. Hoppat Bungee Jump? Sista jag skulle göra typ haha!
5. Gråtit en hel natt? Nejman
6. Gått till psykologi eller kurator? hahaha ja en gång i 4an, vi var ett par tjejer som var deppiga för vi hade en dålig och ful vikare hahahaha
7. Gjort bort dig offentligt? Jarrå, vem har inte lixx
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? En gång i tiden ja haha
9. Gråtit när ett husdjur dog? Nej.. de är odödliga mina älsklingskattisar!
10. Velat försvinna? Klart man vill sjunka genom jorden ibland eeh
 
 
 1. Vem ringer du när du mår dåligt? Johanna, Sara, Sandra eller Ottilia!
 2. Vems blogg läste du sist? Ottilias. (snodde denna från hennes blogg hehe)
3. Vem vet allt om dig? Johanna och Sara 
4. Vem pratade du med sist? Mamis
5. Vem ringde du sist? Sara
6. Vem messade du sist? Ottilia
7. Vem gjorde dig ledsen senast? Jonathan, han gav mig typ fläskläpp och vi har skolfoto imorn lixom!!11!
8. Vem pussade du sist? Ottiliaaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback