Cropped Juicy Couture

Så! Nu är jag hemma efter en lång dag. Mår inte så bra just nu, varken psykiskt eller fysiskt. Har en riktig fuldag idag också och känner bara att ingen behöver ens titta på mig haha.. Men det går nog över snart får vi hoppas. 
Åkte och käkade lunch med mitt hjärta Ottilia efter vi slutat. Satt där ett tag innan hon drog sig mot gymmet. Måste börja gymma jag med, tänkte nästa vecka! Efter det tittade jag i lite butiker och väntade på att Sandra slutade. Sedan mötte jag upp henne så satte vi oss och bara tjöta. Var så längesen vå sågs så det var så härligt så!
Nu sitter jag och låter Aviciis nya album gå på repeat medans jag ska plugga. Blä..
PUSS
 
Favviströjan från Juicy Couture. Älskar Juicy Couture så ska visa er vad jag har därifrån i något inlägg någon dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback