9/11

Måste bara skriva av mig angående 9/11. Är det 12 år sen idag? Aa. Jag och Johanna besökte faktiskt platsen där World Trade Center en gång stått vilket var väldigt .. Vad ska man säga.. Intressant typ, haha hittar inte ordet!
Men jag tycker det var väldigt häftigt att få komma dit och få ett hum om hur det var o sådär!

Husgrunderna, där huset stått, hade de gjort om till jättestora 'fontäner'. De hade skrivit alla som dött där runt om fontänen också, och så låg det roser vid vissa namn och så.

De kommer även öppna ett muséum där nästa år där de antagliger visar saker från händelsen eller vad man säger haha! Så jag ska lätt tillbaka!

Lite flummigt inlägg , särskilt när jag inte hittar rätt ord heller haha.. Så tjött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback