11 SEPTEMBER

Hej på er! Idag började jag somsagt vid 8 och slutade vid fem.. Fast vi hade ju fyra timmars håltimma idag eftersom vår lektion blev inställd. Så under dom timmarna så åkte jag med Linnéa, Ebba, Matilda & Sandra in till stan och fikade. Så satt vi bara där och snackade i någon timma. Sedan bestämde vi oss för att åka och möta upp Isak och Anna vid Jensens och så skulle dom käka lunch. Det blev som en "avslutningslunch" eftersom Isak slutade i vår klass och bytte till en annan skola idag..
Efter det letade vi i hela stan efter en frisörsalong som hade några akut tider, för Ebba skulle klippa sig och jag skulle egentligen ha färgat ögonfransarna. Men det fanns inga tider kvar, så gör det nog till helgen istället!

Nu ligger jag iallafall i min säng och har precis läst en del av min bok som jag valde att läsa i Engelskan. Sen ska jag kolla på Idol, ni får ha en mysig kväll! Vi hörs /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback